Sunday, October 4, 2009

Penantian yang bakal berakhir??

It has been about 3 days since aku create blog ni but no visitor at all!haha.. (mana tak nya, tak inform kat sesiapa pun!) Maybe I should tell some of my friends tomorrow about the existence of this blog. Teringat satu madah yg pernah aku baca dekat rnysa's blog. Begini bunyinya:

Setiap yang menulis pasti menerima bala
Apa yang ditulis akan kekal setiap masa
Jangan berani menulis perkara yang sia-sia
Melainkan apa yang di hari kiamat mendapat pahala

Sebab nilah yg jadikan aku berfikir 3,4,5 kali nk buat blog ni. Tapi disebabkan free time yg byk utk cuti sem kali ni, (tak ada plan pergi mana2 selain open house) so aku pun bertekad untuk buat.Walaupun bidang menulis ni memang bukan minat and expertise aku, harapnya bermanfaatlah untuk yg membaca.Hmm..who will be the first visitor??..ke tak ada orang pun nak visit blog ni.haha..

1 comment:

Hazirah said...

testing2..hu~~