Friday, July 1, 2011

Perancang Terbaik

Bismillahirrahmanirrahim..

Manusia hanya merancang. Secantik mana perancangan kita dan sehebat mana usaha kita merealisasikan rancangan tersebut hanya Allah jugalah yang maha menentukannya dan dia adalah sebaik-baik perancang.

Alhamdulillah.. selamat juga aku habiskan tahun pertama aku di uia, kuantan tu dengan last paper yang berakhir semalam. lega..


Plan untuk ke kelantan dan terengganu lepas final exam sementara menunggu program motivasi di sbpi pekan 8-10 julai ni terpaksa ditangguhkan lepas dapat surat pos laju dari bkta (nama glamor bagi biasiswa khas tenaga akademik ipta yang aku sayangi) untuk ke 'program pengukuhan kepimpinan dan pendedahan kerjaya tahun 2'. huhu.. tak de rezeki lagi nak jenguk famili angkat aku dengan shaz masa baktisiswa dulu.dorg awal2 sem dah dtg kuantan melawat ktorg. kesian betul dapat ank angkat mcm kami..



foster family


Melepaskan 3 benda best untuk satu benda yang best juga dan compulsory, cool apa
-__________- (sarah, tiru sikit muka u.haha).. InsyaAllah.. pasti ada hikmah disebalik ni. Yakin. Yakin. dengan qada' dan qadar Allah insyaAllah kita akan dapat yang terbaik kan.

dan unbelievable saya berada di rumah sekarang ni untuk 2 hari sebelum berlepas semula ke uia kuantan, naik bas uia dari sana beramai-ramai kemudian tidur di uia gombak dan berangkat ke ampang pecah untuk program. panjang trip nya. bunyi macam bestkan.

harap-harap kem kali ni lebih best dan  dapat dimanfaatkan walaupun kena gabung dengan senior2 first batch scholar. kitorg second batch dan dengar2 the last batch sebab kpt dah cukup pelapis untuk tenaga pengajar ipta untuk masa hadapan. yeke?










Best regards,

No comments: