Thursday, August 27, 2015

Kosong

Bismillahirrahmanirrahim...

Hi semua! Assalamualaikum! Huhu.. rasa segan plak nak tulis kat blog ni lepas tahu  ada orang yang tak diduga baca. Hah. Asalnya blog ni hanya kawan2 yang rapat je tahu. Tulis pun sekadar untuk share experiences and thoughts buat kawan2 yang merindui diri ini (haha) yang makin tua makin takde masa nak hangout sama2. Konon bz la sangat. Bahasa dan tulisan pun caca merba. I bet, kalau syara si grammar nazi ni baca mesti dia rimas. Haha.

Hmm.. rasa macam banyak benda  berlaku 2,3 minggu ni yang nak direkodkan buat ingatan. Konon nak tulis dalam bas waktu tengah bermusafir dari kuantan ke jb ni. Tapi sejuk aircond bas  buat satu badan jadi beku. Nak membaca tak sedap, nak taip tak sedap nak tidur pun tak sedap. Haisy bersyukur Atikah bersyukur.

Ada lagi 3 jam tempoh aku bermusafir sebelum sampai ke teratak bonda. Pachy dah wassap doa detail berjela2 untuk aku doakan sepanjang perjalanan. Haha. Insyaallah yakin doa mustajab salah satu ada saat bermusafir. Aku pun banyak doa nak minta kat Allah. Hmm.. kita ni banyak sangat nak minta kan tapi sikit sangat yg Allah suruh kita tak buat. Moga Allah ampunkan segala kelemahan dan kelalaian kita.

Perjalanan beribu batu yang mengharap tenang di qalbu dan cinta yang Satu. Moga diberi petunjuk. Arios. Kalau rajin aku sambung lagi nanti Insyaallah.

No comments: