Sunday, September 4, 2011

berubah

Bismillahirrahmanirrahim..

assalamualaikum semua dan selamat malam!

Dikesempatan ini saya nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua yang mengenali diri ini dan sesiapa yg melawat blog ini. minta maaf kalau sepanjang perkenalan kita ada saya terkasar bahasa, tersalah bicara, terguris hati dan apa-apa jelah kesalahan yg saya lakukan sama ada dlm keadaan  minda sedar, separa sedar atau tidak sedar sekalipun. minta maaf banyak2. seriusly.

Insyaallah dalam pada kita meminta maaf, kita lapangkan dada kita memafkan segala kesalahan org lain terhadap kita. moga-moga Allah memudahkan org lain memafkan kita juga :)

Apa yg gembiranya hari raya ni?
hari raya paling best sbb dpt berkumpul dgn sepupu sepapat dan kaum kerabat yg lain. dpt duit raye. dpt mkn macam2. dpt bergambar ramai2. dpt ruang untuk bermaaf-maafan dgn ahli keluarga dan pelbagai lagi nikmat yang tak terhitung banyakknye drp Allah swt.

Tapi ada yg lagi best dari segala nikmat  kt atas ni iaitu mendapat level taqwa yg Allah janjikan bagi org yg betul2 bersungguh-sungguh beramal dlm bulan Ramadan. Insyaallah.. kata ustaz2 dlm tv tu taqwa tu dpt kita rasa bila kita jadi manusia yg lebih baik berbanding sebelum ni. kita cuba melakukan dan mengamalkan perintah Allah dan meninggalkan segala larangan-Nya. semoga kita dpt istiqomah sepanjang menempuh hari2 yg mendatang ini.

dan sekali lagi saya nak minta maaf ats segala kesalahan saya kepada anda semua.

peace!

2 comments:

Yanyan said...

selamat hari raya tikahh!!! :)

amboiii ramainya family kau weh! hehe

nay. said...

selamat hari raya juga!

nenek aku branak belas2. mana tak ramai. dgn cucu lg ;DDD

yan, nk family besar jadilah mcm nenek aku.hehe..